15. sept 2006

Lapsesaamise lugu

Ma sain vanaemaks.

J-l sündis ühel öösel poeg. Karu küll, aga poeg ikka. Miks temal sündis, sellele on lihtne ja loogiline seletus: "No tal ema ju ei old!"

(Vahemärkuseks olgu öeldud, et "neist asjadest" oleme talle püüdnud tema lapsearusaamise piires normaalselt rääkida. Kui ikka on küsinud, siis oleme vastanud ka.)

Kuna tädi H pisitütrel on turvahäll, oli seda J titalegi vaja. Sai ühe traadist punutud pikliku korvi, sang ka korralikult külges, liikuv ja puha. Karu mahtus sinna täpselt sisse.

Nüüd tuli J minu juurde ja seletas: "Mu pojake on ikka üsna vallatu ja tema karupeake on karutarkust täis. Sellepärast vajuvadki tal turvahällis jalad ülespidi."

Tark lapselaps mul, pole midagi öelda.

2 kommentaari:

Maret ütles ...

Väga hea :)

oravake ütles ...

Jah ega kui ta oma sõiduvees on, siis ei jaksa ma kõike meeleski pidada, veel vähem üles tähendada. Eriti lahedad on tema "loogilised" tuletused.