31. okt 2006

Ingel lendab ära

Kui vaevab päev, kui tahad minna,
kui painab öö,
vaata üles, vaata sinna.
Hall vari sööb tähtede sära.
Seal lendab vana mees,
vana ingel lendab ära.

Siis aru saad, kui sind ta riivab -
need pole käed, need on tiivad,
need on tiivad.

Näeksid kui und maailma üle.
Jääb ainult lend,
selles unes muud ei ole.

Ja sa kuula, kuula sa,
kuidas oigavad ta tiivad,
kuidas halab ta väsinud hääl:
Üle armu ja valu
leia üles mu kodu
seal lõpuni laulan siis ma.
Ja kui pärale jõuad,
sind tervitan ma
ja sa tagasi iial ei saa.

Veel laulab ta, veel kutsub sinna,
vaid otsusta, kas sa tahad,
kas julged minna.
Veel näitab und tähtede sära,
veel kestab tund,
millal ingel lendab ära.

Ja sa kuula, kuula sa,
kuidas oigavad ta tiivad,
kuidas halab ta väsinud hääl:
Üle armu ja valu
leia üles mu kodu,
seal lõpuni laulan siis ma.
Ja kui pärale jõuad,
sind tervitan ma
ja sa tagasi iial ei saa

Mind sa vii, siis vii mind sa
üle merede ja maade,
üle pilvi suudleva mäe.
Läbi armu ja valu
leia üles mu kodu,
seal lõpuni laulan siis ma.

Bonzo/Toomas Suuman

Edit:
ära usalda netti riputet sõnu või kui, siis kontrolli.

1 kommentaar:

oravake ütles ...

Mulle meeldivad sel plaadil paljud lood, aga kõige rohkem just see ja "Õnnelik mees". See laul lihtsalt kõlas mu eilse meeleoluga rohkem kokku.