6. dets 2006

Nimekiri

Tehtud:

1. triangelile film tagastatud ja temaga natuke kohvi und kommi manustatud - linnuke

2. Frank Sinatra plaat (duubel) ostetud - linnuke

3. Jutupaunaga kohtutud ja raamatud kätte saadud - linnuke

4. arsti juures käidud - linnuke

5. elus ja tervena ja päris rõõmsameelsena koju jõutud - linnuke

6. reedeks juuksurile aeg kinni pandud - linnuke

Issand, kui hea on kodus olla! No eile oli J-l trennipäev ja õhtul oli nihuke koerailm, et me maandusime E apartementi ega läinudki sealt enam ära, enne kui alles täna hommikul. Kasu oli sellest ka, sest ma jäin juba kella kaheksa ajal!!! magama ega kõssanud enne, kui E poole seitsme paiku hakkas ringi toimetama. Ja siis kah jõin voodis kohvi ja lebotasin poole kaheksani. Täielik nauding. Kodus peab mu silm juba enne kukke ja koitu särama lööma, sest söök on vaja valmis teha ja kT maast lahti kangutada, J-st rääkimata. Ja siis on vaja mehed riidesse saada (jah, kT kah) ja a) uksest välja saata või b) ennast kah riidesse toppida ja minna J-t lasteaeda viima. Buss väljub kell 8.05. Aga tormata mulle ei meeldi ja lisaks tahan ma ometi kõige selle juures rahulikult kasvõi veerand tundigi istuda ja kohvi juua.

Plaadimängijas paitab mu kõrvu Sinatra "Fly Me to the Moon". Mõnus.

Kommentaare ei ole: