1. aug 2005

Tõeline ostuorgia

Oh issand.

Jõudsin just linnast tagasi. Viisin J jälle E juurde, kellel algas puhkus ning kes seetõttu rõemsasti lapselapse eest hoolitsemise esialgu nädalakeseks enese kanda võttis.

Vabadus ajab inimese pea päris hulluks kätte ja kohe ei teagi, mida peale hakata. Nii ma siis traalisingi pärast veel Apollos ja selle tagajärjel olen mitmesaja krooni võrra vaesem. See-eest aga on mul nüüd olemas Käbi Laretei "Keerised & jäljed", Robert Girardi "Vaporetto 13" ja Henning Mankelli "Palomuuri" - viimane jälle õõvastavate krimide sarjast. Lisaks veel padunaistekas "Do You Come Here Often?" ja !!! 6 !!! Asterixi koomiksit. Viimaste kohta ütlen ma küll, et "poisi jaoks ostsin, et ta tulevikus ka Helle Michelsoni vaimustavast tõlkest osa saaks", aga tegelikult *khm* loen neid ise suure mõnuga. Eks ma ju Harry Potteri raamatuid ka "poisi jaoks ostan". Jaa-jaa, tean, tean. Muuseas ei meeldi mulle üldse see üleskiitmine ja hüsteeria, mis Potteriga kaasnevad, aga jah, nõme oleks selles ju ka Rowlingit süüdistama hakata, eks ole. Pealegi, raamatud on päris mõnusad ja ma ootan kuuenda osa eestikeelset varianti üsna pikisilmi.

Aga jah, mõne psihh-psihhiaatri Aadu Kadaka jaoks oleksin ma oma lugemisvaraga vist päris huvitav eksemplar.

Ah jaa, paari pildi jagu tikkimisniiti, sutike aidat (sihuke tikkimiskangas) ja pakk nõelu on mul ka jälle olemas. Pean ma ju end nädalaseks sanatooriumis viibimiseks põhjalikult varustama. Eks ole, kT ja E otsustasid kalli kaasa und tütre (und ema, kuid J käest ei küsitud) ravikuurile saata. Kaanide ja klistiiri kätte. *muigab* Ei, tegelikult lihtsalt massaaže ja pärlivanne ja muud lõõgastavat kogema. Olen neile selle eest ülitänulik, tegelikult. Proua K kirjastusest juba "rõõmustas/hirmutas" mind lähiajal ootava tööpõlluga, nii et jah.

Elevust, elevust oleks vaja! Ei, tegelikult. Aga "Pisuhänna" võiks küll üle kaia jälle. Tuli korraga selline isu.

Eih. kT saabub varsti töölt. Vaja kulla mehekese kõhutäide valmis meisterdada ja siis loen Dontsova lõpuni ja siis... ilmselt laon oma varanduse laiali ja otsustan pimesi, mille järgmiseks ette võtan.

Issand, mulle meenusid veel Akunin ja Pelevin, kellega ma tutvust tahtsin teha. Niimoodi võib ennast ju lolliks lugeda!!! Õnneks ei viitsinud ma raamatukokku minna. Vedas.

Ohjah.

*longib köögi poole... ja siis tagasi*

Ega meil on ikka teisi ruume ka peale töötoa ja köögi. WC näiteks. Ja kaevumaja.

*lahkub uuesti köögi suunas, seekord lõplikult - selleks korraks*

Kommentaare ei ole: