27. veebr 2006

Niisiis

Olles end vahepeal mangosmuutiga (milline totter nimi ühe imehea asja jaoks, aga sellest mõni teine kord, eksole) turgutanud, alustan.

4 töökohta:
- koristaja - suvevaheajal
- registraator - vt üles
- raamatukoguhoidja - esimene päris töökoht
- personalitöötaja

4 filmi, mida ikka uuesti ja uuesti vaataksin:
- Keskea rõõmud
- Nipernaadi - juba muusika pärast
- Amelie
- Roheline kaart

4 kohta, kus olen elanud:
- Viljandi külje all
- Rapla lähedal
- Nõmmel
- Lillekülas

4 seriaali, mis meeldivad:
- Gilmore'i tüdrukud
- Lost
- Kiirabihaigla
- Õnne 13 - uskuge või ärge uskuge, aga see on nii

4 veebisaiti, mida iga päev külastan:
- Kullaketrajad
- EPL
- Postimees
- blog.tr

4 kohta, kus olen käinud puhkamas:
- Norras
- Prahas
- Viljandis
- Roostal

4 lemmiktoitu:
- vanaema küpsetatud kohupiimakorp - minul ei kuku see iial nii hea välja
- ahjukartulid lihaga
- kala igas olekus
- sibulapirukas

4 kohta, kus praegu parema meelega oleksin:
- Ä-de suvekodus Kambja lähedal
- Viljandis - ausalt, see hakkab juba omandama miskise kinnismõtte jooni
- kamina ees, hea raamat näpu vahel ja kohvitass kõrval - ja seal ma loodetavasti peagi olen ka
- ujumas - aga seal ma praegu olla ei saa

4 blogijat, kes veel võiksid asjast kirjutada:
Vaat nüüd on küll "Aa!", nagu ütles Sulev Nõmmik Lia Laatsile. Ei tohi tahta kohutava peavalu ja PMS-i käes vaevlevalt naisterahvalt, et ta suudaks originaalne olla. Või et ta üldse suudaks mõeldagi. Oijee.

*kakskümmend minutit hiljem*

Välja mõtlesin.

- Heidi
- Anu
- siuu
- Lapiliisu

Olge lahked.

Kommentaare ei ole: