5. apr 2006

Mõistus otsas

kT-l sünnipäev tulemas ja sellega seoses ka hulk külasid, aga mina ei tea, mida neile lauale panna. Nutt ja hala, ma ütlen. Ilmselt on nohu mu ajutegevust nõnda mõjutanud, et see mitte ideepoegagi ei suuda genereerida enam. Kuna kT sünnipäev tavaliselt langeb kokku lihavõtetega, oleks ju lihtne need kaks asja ühendada, aga seda olen ma juba teinud.

Tegelikult on mul kombeks tema sünnipäeval aeg-ajalt proovida kätt erinevate köökidega. Itaalia oma on väga mõnus ja sellega annab mängida nii, et mitu aastat ennast ei korda, aga ka selline asi tüütab ju ära lõpuks - eriti külalisi. Ja kui päris aus olla, siis enne ma luuletasin pisut. Üks ideepoeg mul on ka - nimelt kreeka köök. Kuigi ma tean, et tegelikult ei igatse kT muud kui korralikku tikka masala't, aga india restoran on meie traditsiooniline pulma-aastapäeva einestamise koht, nii et jääb ära. Ilmselt siiski kreeka toidud. Oi, ma juba kujutan ette ennast filo-taignaga mässamas. See saab igal juhul lõbus olema.

Kommentaare ei ole: