5. apr 2006

Weltschmerz vol. 2

Ma olen oksendamiseni tüdinud sellest kamarajurast, mis meie riigis toimub. Keskerakond ja üha enam ühe endise suurriigi endist genosset meenutama hakkav president on ainult väike osa sellest nimekirjast. Sinna juurde veel Harjumaa Ühistranspordikeskuse mõttetud tegelinskid ja vallavalitsus, kes meile kohustuslikus korras omade jopede diile ja mõttetute monopolide näol uusi makse kaela määrib, ja ma tõepoolest teen samamoodi ja maksan oma maksud edaspidi näiteks Kambja vallale.

Mis mu tuju nulli viis? Käisime J-ga, kel täna vahelduse mõttes kodupäev oli, Kristiine Prismas ja koju saamine sealt oli parasjagu keeruline. Keeruline olnuks see ka Haaberstist, nii et vahet pole. Kui te lahutate kümnest kaks, liidate kaks ja siis jälle lahutate kaks, siis ei ole vastuseks kaksteist ja isegi mitte kümme, nagu HÜTK ja vallavalitsus meie järelpärimise peale püüdsid väita. Kurb tõde on see, et meie kojupääsemise võimalused on halvenenud. Mis kasu on mul pisikestest marsakökatsitest, mis lisaks sõitma pandi, kui ma selleks, et sinna üldse peale saada, pean minema linna algpeatusse? Sest mujal kas on marsad juba täis või kimab juht tee ääres vehkivatest reisijatest välja tegemata pooltühja marsaga kolmandas reas uhkelt mööda. Busse aga ajavahemikus kella 16.20 - 18.00 lihtsalt ei sõida enam. Ja hommikutigi on bussigraafikus rohkem kui tunnised augud sees.

Ahh, ma ütlen. Ma ei viitsi enam. Igatahes on kindel, et päevakajalistel teemadel siia bloogi ikka tükil ajal sissekandeid ei tule, sest nagu ma juba ütlesin: vt esimest lauset.

Tänase päeva plusspoolele võib kanda uue DVD. Õhtul on vähemalt mõnus kT kaissu pugeda ja filmi vaadata.

Urin, virin, kiun ja ving! Nutt ja hala veel peale selle. Lähen parem kohvi jooma.

*lonkides köögi suunas vasakule ära*

4 kommentaari:

Anu ütles ...

Kõiges on süüdi Keskerakond. Penskarid ja venelased valivad ja ülejäänud kannatavad...

oravake ütles ...

Kusjuures ongi. Meil vallas on nagu Vestmanni ja Piibelehega, et kord on vallavanem kesik ja vallavolikogu esimees reformikas, siis jälle vallavanem reformikas ja vallavolikogu esimees kesik. Kaks meest vahetavad omavahel kohti. Praegu on vallavanema tool kesiku päralt jälle. Aga muude parteide esindused vallas on pehmelt öeldes olematud. Tabasalu ümbrus on jah korralikumaks muutunud, aga see on ka kõik. Sõbranna mul, kes elab meist vaid viie kilomeetri kaugusel Liikva külas, saab kodust ära ja koju tagasi päeva jooksul vaid kahe bussiga. Kah üks ebanormaalne inimene, kellel autot ei ole. Mul on ausalt öelda kõrini sellest, et kui sul pole rattaid all, siis oled neeger ja ise olid loll, et niisugusse kohta elama kolisid. :(

Ah, ma lähen jälle tigedaks. Lõpetan parem. :)

Tiina ütles ...

Ega jah, siinküljes on samamoodi. Rattaid pole, oled jalutu. /me kah ebanormaalne, autot ei oma.
Kuigi meite bussiliiklus on siinkohas veel enamvähem OK. Kuigi bussifirmale paneks jalaga. Kuigi ...

Nojah, ma parem ei kruvi end ülesse.

Aga Teite pool linna on jamade jama. Sõbranna kolis Suurupisse. Külla linnast ... Võtab pead vangutama.

oravake ütles ...

Jah, ega Suurupisse läheb vist ainult üks marsa. Busse ma enam ei teagi. Nii et neil on seal veel lõbusam kui meil.