30. nov 2006

Aga tegelikult...

...peaksin selle bloogi hoopis kustutama.

Mõt-te-tu.

Jumalaga.

6 kommentaari:

Anu ütles ...

ah, ole nüüd...:) katsu sa:)

Anonüümne ütles ...

ei tohi bloogi kustutada. mulle meeldib su õelutsemine.
ma ise kah selline õel ;)

Anonüümne ütles ...

ei tohi kustutada... keda ma siis loen... Sind on nii tore lugeda...

ematehnik ütles ...

urjuhh, mis sõge mõte!
niimoodi võib varsti interneti hoopis kinni panna :-(
puhka, kui vaja, puhka kasvõi kohe mitu päeva, aga ära loobu.

Terje ütles ...

Kusjuures mul on viiamsel ajal kogu aeg sama mõte. Ja sinu eelmine postitus oli kah nagu mu enda kirjutatud. Siis aga mõtlesin, et äkki ikka on keegi, kellele mu kirjutatu korda läheb (kolm inimest on kindasti) ja tuli meelde kui kurb olin ise paari blogi lõppemise üle. Ja kui rõõmus, kui nad puhkuselt tagasi tulid. Ehteestlaslikult - kui meeldib, siis ei ütle, ikka jorised siis kui ei meeldi - ja nii need blogid kinni pannaksegi. Rohkem kommentaare, rohkem kommentaare

oravake ütles ...

Asi pole niivõrd kommenteerimises, kuivõrd minus endas. Lihtsalt tekkis korraga selline tunne, et ma mitte kuidagi ei taha enam. Ja ekstravert nagu ma olen, panin selle kohe kirja ka. Ega ma tegelikult vast ikka ei kustuta - pool elu ju siin kirjas, jõmmist ja abikassast ja kassest kirjutet ja... Ega ma vist isegi ei lõpeta mitte, lihtsalt hingan vahepeal.

Lugemiseni. :)